مقاله های آموزنده

درب آکوستیک چیست؟

خرید درب آکوستیک

اگر شما هم به دنبال محیطی آرام و بی سر و صدا در محیط کار و خانه خود می‌گردید، خرید درب آکوستیک می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. یکی از مهم‌ترین عوامل در کنترل سر و صدای محیط بیرون و افزایش آرامش درب ها هستند. اما آیا همه‌ی درب ها قادر هستند تا محیطی آرام ایجاد نمایند؟ درب آکوستیک یا درب ضد صدا قادر است تا به میزان قابل توجهی سر و صدای محیط بیرون را کاهش دهد و به داشتن حس آرامش و راحتی کمک کند.

خرید درب آکوستیک بیشتر برای سالن های همایش و اتاق های کنفرانس انجام می‌شود. در بعضی موارد نیز افراد ترجیح می‌دهند تا از درب ضد صدا برای خانه و دفتر کار استفاده نمایند. درب آکوستیک با نام های درب چرم کوبی شده و درب چرمی نیز شناخته می‌شوند. اگر قصد خرید درب آکوستیک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

انواع عایق درب 

در خرید درب آکوستیک توجه نمایید که عایق این درب ها می‌تواند از مواد مختلف باشد که با یکدیگر متفاوت است. در ادامه با انواع عایق این درب ها آشنا می‌شویم.

عایق پشم سنگ

در خرید درب آکوستیک با عایق پشم سنگ این درب ها امنیت بیشتری خواهند داشت. همچنین پشم سنگ عایق بهتری در برابر حرارت و صوت است. نکته مثبت دیگر این درب سازگاری با محیط زیست می‌باشد. از درب آکوستیک با عایق پشم سنگ برای سالن‌ کنفرانس، استودیوهای ضبط صدا، سالن‌های سینما و سالن های همایش استفاده می‌شود.

عایق صوتی سرب

همانطور که از نامش پیدا است درب آکوستیک با عایق سرب بهترین گزینه برای جلوگیری از ورود صدا و صوت است. مهم‌ ترین ویژگی های این درب: نرمی طبیعی و کاهش سر و صدا به بیشترین میزان است. وزن مناسب درب آکوستیک باعث کاهش ارتعاشات می‌شود که در نتیجه صدا را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. خرید درب آکوستیک با عایق سرب برای سالن‌های سینما و کنسرت ها مناسب می‌باشد.

مزایای درب آکوستیک

مقاوم در برابر حریق

استفاده از عایق پشم‌سنگ با چگالی بالا در ساخت این درب باعث شده است تا به عنوان عایق حرارتی مناسب عمل نماید. به کارگیری قفل و یراق آلات مقاوم در برابر حرارت بالا نیز باعث شده است تا این درب در برابر حریق مقاوم باشد.

امنیت بالا و ضدسرقت بودن

در خرید درب آکوستیک نگرانی در رابطه با امنیت آن نداشته باشید چرا که ساختار فلزی مستحکم آن باعث شده است تا امنیت بالایی داشته باشد. همچنین موارد دیگری مثل قفل و یراق‌آلات با کیفیت مناسب امنیت درب را بالا برده است.

لمسه کوبی درب آکوستیک

یکی دیگر از روش های کاهش سر و صدا، خرید درب آکوستیک با لمسه کوبی است. لمسه کوبی درب باعث می‌شود تا طرح ها و شکل های بیشتر و متفاوت‌تری بر روی درب درب ایجاد نماییم. تفاوتی که این روش دارد این است که نیازی به دوخت چرم نداریم. در لمسه کوبی درب می‌توان از اشکال متنوعی استفاده نمود. اگر لمسه کوبی باکیفیت انجام شود، درب های آکوستیک تا چندین سال کیفیت اولیه خود را خواهند داشت.

قیمت درب آکوستیک

در مطالب قبلی با درب آکوستیک و ویژگی های منحصر به فرد در خرید درب آکوستیک آشنا شدید. از درب آکوستیک می‌توان در سالن های کنفرانس، سالن های همایش، سالن سینما و اتاق های مدیریتی ادارات، استفاده نمود. به طور کلی از درب آکوستیک می‌توان برای مصارف مختلف استفاده نمود چرا که از طراحی و ابعاد مختلفی برخوردار است، به همین دلیل قیمت درب آکوستیک قیمت ثابتی نمی‌باشد. برای خرید درب آکوستیک و مشاهده انواع درب لابی، درب ضد سرقت و درب ویلایی به فروشگاه دیجی درب مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *