مقاله های آموزنده

مشخصات انواع درب چوبی

درب های چوبی

یکی از پرطرفدارترین و پراستفاده‌ترین درب های موجود، درب های چوبی هستند که توانسته‌اند محبوبیت زیادی پیدا کنند. کاربرد درب های چوبی بسیار زیاد بوده است و می‌توان از این نوع درب ها به عنوان درب اتاق خواب، درب ورودی منازل و درب ساختمان استفاده نمود. دوام و کیفیت بالایی که درب چوبی دارد باعث شده است تا علاوه بر مقاومت بالا و استفاده طولانی مدت از آن، جلوه‌ای ویژه به دکوراسیون خانه بدهد و فضای خانه را شیک‌تر نشان دهد.

درب چوبی در رنگ ها و طراحی های مختلف ساخته و تولید می‌شود، از این رو این درب با اکثر سبک های  دکوراسیون مدرن و کلاسیک هماهنگ می‌شود و زیبایی بسیار خاصی ایجاد می‌نماید. همچنین رنگ های متنوعی که در طراحی درب های چوبی استفاده می‌شود، موجب تمایز این نوع درب با سایر درب های موجود در بازار می‌شود. برای اطلاع از انواع درب چوبی، مزیت های درب چوبی و قیمت انواع درب چوبی تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

درب چوبی اتاق خواب

پرکاربرد ترین نوع درب چوبی، درب اتاق خواب است. ویژگی مهم درب چوبی این است که می‌توان به عنوان درب اتاق خواب از رنگ ها و طرح های مختلفی بر روی آن استفاده نمود که زیبایی درب را چند برابر می‌سازد. درب های mdf  و hdf از نوع درب های چوبی مناسب برای اتاق خواب هستند که به دلیل استفاده از پشم سنگ در ساخت آن عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی هستند.

درب چوبی ام دی اف

نوع دیگری از انواع درب چوبی که زیبایی خاصی نیز دارد،‌ درب چوبی mdf است. مقاومت درب ام دی اف نیز بسیار زیاد است و ‌می‌توان بدون نگرانی از آن استفاده نمود. کیفیت و دوام درب های ام دی اف باعث شده است تا یکی از انتخاب های اصلی افراد برای خرید درب های چوبی باشد. درب ام دی اف در ضخامت های مختلف تولید می‌شود که در موارد گوناگون می‌توان از این درب استفاده نمود.

درب های HDF

تولید و استفاده از درب های چوبی اچ دی اف امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. لایه hdf که در ساخت این درب چوبی از آن استفاده می‌شود، باعث کیفیت و زیبایی بیشتر شده است و در نتیجه طرفداران بیشتری نیز پیدا می‌کند. اگر به دنبال درب چوبی هستنید که علاوه بر زیبایی مقاومت بالا نیز داشته باشد، درب های اچ دی اف گزینه بسیار مناسبی خواهند بود.

درب پلی وود

یک نوع از درب های چوبی ضد آب موجود در بازار،‌ درب های پلی وود است. این نوع درب به واسطه خاصیت ضد‌آب بودن توانسته است جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. ویژگی های دیگر این نوع از درب های چوبی شامل مقاومت در برابر ضربه، دوام بالا و ضد حشرات است که همه این ویژگی ها باعث شده است تا درب پلی وود انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

قیمت درب های چوبی

درب های ورودی از اجزای بسیار مهم در دکوراسیون داخلی خانه هستند که با انتخاب درست می‌توان زیبایی فضای داخلی خانه را چند برابر نمود. برای انتخاب و خرید درب چوبی مناسب باید انواع این درب ها و ویژگی هر یک را بررسی نمود. در مطالب بالا در رابطه انواع درب چوبی اطلاعات مهمی به شما داده شد تا بتوانید با بررسی هر یک از درب های چوبی درب مناسب خود را انتخاب نمایید. برای مشاهده لیست قیمت درب ضد سرقت ساختمان، درب داخلی اداری و خرید درب های چوبی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی درب مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *